BBQ-weekend

Datum:
08/09/2017 - 20:00 tot 10/09/2017 - 15:00

Naar aloude traditie trapt Scouts Sint-Hiëronymus het nieuwe jaar op gang met een groots Quiz- en BBQ-weekend. Alles gaat door in de feesttent aan het scoutsterrein in de Cortewalledreef.

Op vrijdag 8 september voorzien we een uitdagende en gevarieerde quiz om ons traditionele BBQ-weekend op gang te trappen. Het startschot voor deze intellectuele race naar de overwinningstitel wordt gegeven om 20u in de tent. De verzamelde breincapaciteit per ploeg mag van maximaal 6 deelnemers afkomstig zijn. Vorm dus snel een ploeg!

Het inschrijvingsgeld per ploeg bedraagt 15 euro en wordt ter plaatse cash betaald. Inschrijven kan je hier.

Bekomen van de quiz op vrijdagavond? Dan maken wij zaterdag 9 en zondag 10 september weer graag de kolen voor u warm. Voor onze BBQ kan u kiezen voor een vlees-, vis- of vegetarisch menu. Met de heerlijke cocktails uit onze bodega, het uitgebreide groentebuffet en het dessertje achteraf wordt dit een waar culinair festijn. Inschrijven kan je hier.